<?php
// Które elementy wyświetlić w oknie MOTD
// Określ flagi w kolejności, w jakiej mają być wyświetlane elementy
//
// a - Frags A - Nick
// b - Zgony B - AuthID
// c – HeadShoty C – IP
// d - procent HS D - flaga kraju przed pseudonimem
// e - Trafia E - Kraj gracza
// f - Strzały F - Awatar STEAM przed nickiem
// g - Damage G - Awatar GameCMS przed nickiem
// h - Wydajność w % H - Zielone kółko przed nickiem, jeśli jest online. Czerwony, jeśli nie jest online
// i - Dokładność w % I - Ramka awatara jest zielona, jeśli jest online. Czerwony, jeśli nie jest online
// j - K

J - Styl pseudonimu z profilu GameCMS
// k - HS:K K - Nowy gracz (po nicku pojawi się napis "nowy")
// l - Samobójstwa L - Puchar zamiast liczb na pierwszych trzech pozycjach
// m - Timkillov M - Ikona Steam po pseudonimie
// n – Próba oczyszczenia min. N – Ikona klienta GS (nie działa, nie wiem jeszcze, jak ją wykryć za pomocą Steam ID)
// o - Usunięto bomby O - Saldo na stronie GameCMS
// p - Umieszczone bomby P - Rozegrano rundy dla T i CT
// q – wybuchły bomby. Q – link do profilu STEAM
// r - Umiejętność (litera) R - Link do profilu GameCMS
// s - Ranga S - Został zbanowany
// t – Doświadczenie T – Komenda gracza (wyświetlana tylko w /hot)
// u – Do następnego szeregi U - Flaga kraju przed miastem
// v - Dodatkowe doświadczenie V - dla dodatków
// w – Punkty AR na nowo W – za dodatki
// x - Był online X - dla dodatków
// y - Całkowity czas w grze Y - dla dodatków
// z - miejsce w statystykach Z - dla dodatków
//
$c_['statsx_top'] = "zTADGHJKLMN abcde h rsu"; // top motd
$c_['statsx_rankstats'] = "FAIJKMNH BCEUQR xyP rstuvwSO | zabcdefghijklmnopq"; // motd gracza (pierwszą flagą powinien być awatar, lewy i prawy stolik oddzielone są symbolem "|")
// Gdzie znajdują się style.
//$c_['statsx_style'] = "//shop.fungun.net/downloads/style/";
$c_['statsx_style'] = "
http://176.122.224.101/StatsX/style/";
// Zmniejsz pseudonimy graczy o dowolną liczbę znaków
// Aby długi pseudonim nie zajmował dużo miejsca
$c_['statsx_nick'] = "24";
// Za nowego gracza uważa się tego, który grał na serwerze krócej niż podana liczba sekund (1200:godzina)
$c_['statsx_new_player'] = "1200";
// Przypisywanie umiejętności
// Jeśli używasz CsStats MySQL, nie musisz konfigurować tego cvara, jego wartość i tak będzie ładowana z bazy danych
// Wartości: L- L L+ M- M M+ H- H H+ P- P P+ G (Niski Średni Wysoki Pro GoodLuck)
// domyślnie: "0 200 800 1500 3500 4500 5500 8000 10000 11000 12000 13000 17000"
// jeśli korzystasz z wtyczki Skill ELO to wpisz te dane do cvara: "0 60 75 85 100 115 130 140 150 165 180 195 210"
// jeśli użyjesz wzoru na efektywność, to: "0 10 20 30 40 50 60 70 80 85 90 95 100"
//$c_['statsx_skill'] = "0 65 800 1500 3500 4500 5500 8000 10000 11000 12000 13000 17000";
// Tytuły
// W przypadku korzystania z CsStats MySQL nie trzeba wypełniać tego cvara, dane zostaną pobrane z bazy danych
// Te cvary mogą być przydatne, jeśli do statystyk dołączysz dowolny odpowiednik Army Ranks Ultimate
//$c['nazwa_poziomu']=[1=>'Kadet', 2=>'Szeregowy', 3=>'Młodszy sierżant'];
//$c['ar_levels']=[0=>0, 1=>100, 2=>300];
// Dla testów
//$c_['statsx_debug']="1";
// Dane bazy danych z CsStats MySQL, potrzebne do pełniejszych statystyk graczy
// Możesz je pobrać z pliku statystyk sieciowych: WebStats/inlude/config.php
$c_['csstats_host'] = "sql.pukawka.pl";
$c_['csstats_user'] = ",,,";
$c_['csstats_pass'] = ",,,";
$c_['csstats_db'] = "884115_StatsX";
$c_['csstats_table_players'] = "csstats_players";
$c_['csstats_table_settings'] = "csstats_settings";
// Dane bazy danych z GameCMS, aby awatary i balans użytkowników działały
// Można je pobrać ze strony: /inc/db.php
$c_['gamecms_host'] = "";
$c_['gamecms_user'] = "";
$c_['gamecms_pass'] = "";
$c_['gamecms_db'] = "";
$c_['gamecms_url'] = "";
// Dane bazy danych z AMXBans, aby sprawdzić liczbę banów posiadanych przez gracza
// Możesz je pobrać na serwerze, w konfiguracji amxbans_rbs.cfg lub sql.cfg lub innej konfiguracji z wtyczki bans
$c_['amxbans_host'] = "sql.pukawka.pl";
$c_['amxbans_user'] = ",,,";
$c_['amxbans_pass'] = ",,,";
$c_['amxbans_db'] = "884115_CSBans";
$c_['amxbans_table'] = "amx_bans";
// Aby pobrać awatary ze Steam, musisz wykonać kilka kroków
// 1 - Utwórz klucz apikey w Steam, podczas tworzenia możesz określić dowolną domenę:
https://steamcommunity.com/dev/apikey
// I wpisz klucz w cvar poniżej, przykładowy klucz: A2ABC532BA5CVF71J08X6EP6DG5UA7J7
// 2 - Aby na podstawie identyfikatora STEAM gracza dowiedzieć się, czy jest on prawdziwym użytkownikiem Steam, czy nie, musisz poprawnie skonfigurować reunion lub dproto.
// Chodzi o to, że prawdziwi gracze Steam mają przedrostek STEAM_0, a pozostali gracze mają przedrostek VALVE_
// Można to skonfigurować w reunion.cfg, ustaw cid_Steam = 1, a dla innych emulatorów dowolne inne liczby z wyjątkiem 1 i 3. Więcej szczegółów w naszej dokumentacji
// Oczywiście, jeśli zmienisz te ustawienia, identyfikatory Steam graczy ulegną zmianie, a statystyki znikną
// 3 - Musisz skonfigurować harmonogram cron tak, aby uruchamiał skrypt avatars.update.php co godzinę (skrypt ten aktualizuje awatary graczy Steam na podstawie twoich statystyk)
// Odbywa się to w panelu sterowania hostingu, przykład: */20 * * * * wget
https://site.ru/statsx/avatars.update.php
// Zaleca się najpierw skorzystać z linku i upewnić się, że działa, ładowanie może zająć dużo czasu, jest to normalne
// 4 - Statystyki CsStats MySQL powinny działać, ponieważ są z nich ładowane identyfikatory Steam graczy
// 5 – Uprawnienia do folderu awatarów muszą wynosić 775 (aby miał uprawnienia do zapisu)
$c_['steam_apikey'] = ",,,";
// Te cvary odpowiadają za sposób wyświetlania awatarów
// 1 - po prostu zostaną wyświetlone linki do awatarów
// najprostsza opcja, linki do awatarów Steam będą znajdować się w pliku avatars/steam.cache
// i linki do awatarów z GameCMS zostaną załadowane z bazy danych
// jednak przy tej opcji mogą wystąpić problemy z https, który najprawdopodobniej masz włączony, a inne okna nie za bardzo lubią https
// 2 - same pliki awatarów zostaną załadowane do folderu awatarów
// Zalecana opcja, ponieważ awatary będą już na Twoim serwerze i nie będzie problemów z SSL i błędem -113
// awatary zostaną również zoptymalizowane do wymaganego rozmiaru, co przyspieszy ładowanie graczy podczas otwierania okna MOTD (ponieważ jest to 10 razy szybsze)
// dla tej opcji musisz skonfigurować harmonogram cron w sposób opisany powyżej
$c_['steam_avatars'] = "2";
$c_['gamecms_avatars'] = "2";
?>